Știu că se mai întâmplă să dorești să faci retur și vrem să facem acest proces cât mai simplu și lipsit de stres pentru tine.
Care este termenul în care pot returna un produs achiziționat online?
Ai la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a returna un produs cumpărat online, începând din momentul în care ai intrat în posesia acestuia.
Care este termenul de soluționare a unei cereri de retur?
După ce înregistrezi cererea de retur pentru un produs cumpărat online, vom soluționa solicitarea ta în cel mult 14 zile calendaristice.
Am completat formularul pentru retur. Care sunt următorii pași?
Noi vom solicita curierului să ridice produsul de la adresa menționată în cerere. Tu trebuie doar să pregătești produsul și să-l ambalezi corespunzător pentru transport. Dacă ai optat pentru Retur la Locker, te rugăm să plasezi produsul ambalat în Locker.
Cum trebuie să fie produsul returnat?
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Cine suportă costul de retur al produselor?
Costul de retur al produselor este suportat de către client, în funcție de tariful stabilit de curier.
Cum primesc banii în urma unui retur?
Dacă ai efectuat comanda cu un card bancar, vei primi banii înapoi pe card. Dacă plata a fost efectuată ramburs sau prin ordin de plată (OP), banii vor fi returnați în contul tău bancar. În cazul în care nu ai un cont bancar, poți primi suma în contul bancar al unei terțe persoane sau poți opta pentru un voucher.
Pot returna un produs comandat si fabricat la comandă?
Nu, produsele realizate după cerințele clientului, adică la comandă, nu se pot returna.
Mai jos, vei găsi toate detaliile complete despre condițiile de returnare a unui produs achiziționat online.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. Pentru aceasta puteți completa formularul de retur pus la dispoziție în secțiunea Formular Retur.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Prevederile O.U.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Coletele expediate cu solicitare RAMBURS vor fi refuzate.
Notă importantă: Dacă ați optat pentru retur la Easy Box, vă rugăm să completați următorul formular cu detaliile contului bancar pentru a putea finaliza procesul de retur.